FF7:SC、ZA、S all,marvel:锤基、盾冬、科学组、贱虫、寡All、铁All;极度疯狂迷恋(崇拜?)黄子华先生;B站UID:1730735
https://space.bilibili.com/1730735

索尔自白【锤基】

#我脑洞之一的索尔自白

#接A3之后A4之前的时间线里,索尔在家郁郁寡欢都想了些什么的自我剖析自白

#日常想弟弟

#虐,慎入

占tag抱歉

—————————————————————-

新认识的小朋友用他复杂的时空理论给我编织了一个梦,梦里太美好了,我不想醒过来,因为那里有你。但现实中,你已经不在了。经过这么多的事情之后,我终于明白我对你的感情到底是怎么样的,但你不在了。你经常说谎骗我,甚至到死了也没有说过一句真话。你说你在这里,假的。你说你是不死的,假的。你说阳光会再一次照耀在我们身上,假的。没有了你就不叫我们了,只是我而已。你还说过很多话,但全都是假的。可我还是愚蠢地相信你。只要你回来,我…我还会想以前一样相信你的。我可以放弃我的心,我的灵魂,我所有的一切来交换你。只要你能回来。我的弟弟,我的爱,我的唯一,洛基。




My little friend weaving a good dream to me.Too beautiful to do not wanna wake up.Because you are in there.And the reality was without you.Finally I knew what is that I always felt about you, but you are gone. You always lie to me until you die still not true. You said you are here,fake. You said you are undying, fake. You said the sun will shine on us again, fake, without you, that were not mean us,just me. You said too much, but all were lies.How fool were me to believe you.I...I will trust you as long time ago If you come back. I could give up my heart, my soul, my everything to exchange you. My brother, my love, my only, Loki.

评论
热度 ( 5 )

© 漠视 | Powered by LOFTER